irapedaunicorn

Alla inlägg under september 2013

Av Amandah - 22 september 2013 11:43

har inget att blogga om mera ingen lust heller. 

Följ mig på tumblr där är jag någorlunda aktiv 

 

Av Amandah - 19 september 2013 19:54

Regn idag med tror det har uppehåll jhust nu YEEEY

när det regnar gillar jag att sitta vid mitt fönster en kopp te i handen se på regnet och lyssna på små deep kärlekslåtar. 

De är faktiskt jätte mysigt. Jag gillar höstern (inte regnet) Man kan klä sig snyggt lager på lager osv mysiga stora tröjor mössor och annat gos och man slipper se alla i alldeles för korta shorts. Man kan även dricka te utan att få allt för varmt. Ingen tvingar en gå ut eftersom vädret är för pissigt. HÖST ÄR BÄST.


 

lite av de jag lyssnat på 

Av Amandah - 18 september 2013 21:26

 

godnatt läsare

ses imorgon

Av Amandah - 18 september 2013 16:13

sorry för jag inte bloggat. Jag har haft annat att tänka på eh yey.

Det har regnat konstant i snart 3 dagar .____. utan uppehåll alltså uff.. Jag som cyklar till skolan, inte så trevligt i spö regn.

Lyssnat på gamal k-pop för att pigga upp mig eftersim jag varit lite nere en tid nu igen. För er som typ just börjat med k-pop så 2009 var k-pop typ det gladaste tjejigaste som fanns. Inte som nu när dte bara blir mer och mer västerländskt inspirerat -.-


Jag var ett stort fan av k-pop 2009-2011 innan hela genren ändrades. Ända gruppen som faktiskt blir bättre med åren är Super Junior


 

Jag var väldigt förtjust i After school


 

och i orange caramell :)


Men jaa min musik smak har ändrat mycket på 2 år men k-pop kommer jag ändå aldrig sluta lyssna helt på. För mycket fina minnen 


Funderar btw på att färga håret ljusbrunt aprikos aktigt igen.. men gillar mitt lila men jobbit att använda färgbomb hela tiden (annars går färgen ur snabbt) Jag gillade aprikos.. jag gillade mitt långa hår i den färgen.


 <-nyklippt på denna längre nu    lila vs  ljusbrunt/aprikos      


och ja du får tycka att jag är galen som klippte bort 20 cm av håret alla tyckte var så underbart och fint



Av Amandah - 16 september 2013 21:45

Just förlorat min bästa vän i heala världen känns det som.. vågar inte ha på min mobil vågar inte se svaret.

Jag är feg.

.

Av Amandah - 16 september 2013 21:36

 


Av Amandah - 16 september 2013 15:42

Regn regn och ännu mera regn sammanfattar dagen ganska bra. Chill dag i skolan. 2 timmar gympa resten bara flum ehhe minus regnet så kunde detta varit en riktigt bra dag.


Ska börja se Uta No Prince Sama igen. Sett delar av animen men sen börja min kompis spoila allt xP

men ska ge dne en chans till

  

Finns en liten kilel i skolan som liknar fruktansvärt mkt på Syo-kun ;oo (han lilla blonda med rosa kläder)

Lina och jag kalalr honom Syo-kun iaf vi borde verkligen få fram och fråga vad han heter... fast det vore lite akward..


Ja igår såg jag på dan & phils radio schow rätt nice ^^


 

fick ingen bra men en bild iaf c:


Av Amandah - 15 september 2013 18:37

Känt mig fett ensam och nere denna helg (inget ovanlig men men) Var i stan en stund köpte nya knä strumpor och 2 kaktusar :DDD <333 Dom är på mitt ansvar. Dom säger ju att man inte kan dräpa en kaktus hehe. Döpte dom till John och Sherlock. Braa för jag sett båda säsongerna av BBC's sherlock denna helg. Just nu är dom vid mitt fönster. Spenderat dagen med att flytta runt dom till olika fönster där det är mest sol.. haha jag borde börja umgås med människor på riktigt ..


 

bild från min instagram (instagram.com/nihonamanda)


Snart börjar ju Dan&phils radio show på BBC Radio 1c: ingen jag tänker missa iaf. 2 timmar med mina favorit pojkar ^^

Presentation


Hej jag heter amanda och dethär är min blogg. Skriver lite om mitt intresse för japanska kultur, manga osv. Lite musik och annat som intresserar mig. Tankar och åsikter. ehh ja

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards