irapedaunicorn

Direktlänk till inlägg 30 november 2013

Julpyntat

Av Amandah - 30 november 2013 16:05

Hejsan sorry att jag inte bloggat.. har inte haft nåt att blogga om har bara sett supernatural och varit i skolan.. inte så mycket intressent.


Idag julpyntade jag lite i huset tog fram lite ljus och sånt. December imorgon då.. Fan vad snabbt det går. Kändes som  det var igår man började skolan igen. Haha.

Ska baka lite pepparkakor med mamma senare dricka glögg och sånt mys. Är redo för julen iår. Förra året var jag så anti. Förstår inte varför julen är mysig <3


 

Mina kaktusar fick lite glitter c:

Mobil kamera som vabnligt. Eftersom jag är lat och inte orkar fota med riktig kamera sne orka ladda upp det.. för mycket arbete 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amandah - 23 december 2013 00:56

Det är ju inte mycket kvar av 2013 nu. Julafton sen nyår. Jag älskar nyår. Det är som en ny start på allt.   Början av 2013 var som vilken del av mitt liv förut som helst. Jag var en blyg tjeje som bara försökte smälta in.  Allt var bara bra. J...

Av Amandah - 30 november 2013 16:05


Hejsan sorry att jag inte bloggat.. har inte haft nåt att blogga om har bara sett supernatural och varit i skolan.. inte så mycket intressent.   Idag julpyntade jag lite i huset tog fram lite ljus och sånt. December imorgon då.. Fan vad snabbt de...

Av Amandah - 18 november 2013 21:29

Måndag igen då.. weeei. Had efaktiskt helst skippat skolan och sett på spn idag med. Men skoldagen var väl helt ok. Klättring på gympan.. jag med min höjdskräck.   Känner mig för övrig jävligt ful och äcklig idag. Tung för tung för mycket vikt. M...

Av Amandah - 17 november 2013 14:33


rubrik från en låt igen ahaha..   Nämen hallå vänner. Enda jag gjort idag är sett up supernatural och ätit godis. Weei händelserikt liv jag har. Jag har inget att skriva om faktiskt. Fortsatt trevlig söndag på er c:   <3   ...

Av Amandah - 16 november 2013 13:33


Sitter och lyssnar på brittany (bitch) spears. Kändes som att det behövdes en dag som denna. Hur som helst hon är min drottning.    Kolat på supernatural i några timmar vill s eklart säsong 4 i helgen men kommer nog inte hinna med det. Sams hår ä...

Presentation


Hej jag heter amanda och dethär är min blogg. Skriver lite om mitt intresse för japanska kultur, manga osv. Lite musik och annat som intresserar mig. Tankar och åsikter. ehh ja

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards